Post by cturconfojudle on Mar 5, 2022 2:56:28 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hotel Frenzy: Home Design ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hotel Frenzy: Home Design IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode uendelig alle ▞▞▞
▞▞▞ Hotel Frenzy: Home Design 2022 version ▞▞▞
Ny 3-21 opdatering virker slet ikke. Spillede 2 niveauer, stjerner opdaterer ikke værelser og skærmen bliver sort, og du kan ikke spille.
Nyder dette spil indtil det nye Hotel 7th Heaven.. ude af stand til at spille, da det er helt sort og kan ikke gøre noget! Sendt en besked, men intet svar.. hvis dette ikke er rettet vil afinstallere.. Skuffende!
Jeg vil vurdere det ned, fordi appen ikke opdaterer, det er alt for lang tid for dem at opdatere nye åbninger. Lad os se, hvor længe vi skal vente på nye opdateringer🤔🤔
Godt spil til børn, det holder dem underholdt i timevis! 10/10 anbefaler
Godt spil, men umuligt at fortsætte med at spille uden at købe diamanter
Det er nemt og meget interessant spil !! Nyd så meget!!
Et rigtig godt spil. Meget god tidsfordriv. Jeg glæder mig meget til at se, hvordan spillet udvikler sig. Tak fordi du tænker på det.
Det er rart og anderledes, fordi du kommer til at dekorere motellet
Fantastisk spil...når du kommer forbi annoncerne 😅 Dette hotelspil er virkelig sjovt, og vi vil designe det. Til at begynde med var mængden af annoncer truende, men når du først kommer forbi det, kan du se spillet for, hvad det er. Du får også muligheder for at optjene ædelstene og mønter for at hjælpe dig med at få tingene op på niveau i spillet. Jeg ville give det en chance, hvis du er tålmodig lol
Jeg gav først denne app en 5-stjerne, men nu bliver jeg ved med at have problemer med, at annoncebelønningerne fryser, så du ikke kan gøre krav på dem såvel som den nye begivenhed, du kan heller ikke gøre krav på disse belønninger, selvom du køber det gyldne pas. Så meget frustrerende! Så dybest set, hvis du ikke kan bruge penge på denne app, skal du ikke prøve at spille, fordi du ikke kommer langt uden at samle belønningen for annoncer. Har rapporteret dette problem flere gange, og det bliver ikke rettet. ☹️☹️
Dette spil er flere niveauer end kun jeg kan lide dette spil
For mange annoncer
Det er et rigtig sjovt spil, jeg er desværre nødt til at afinstallere det. Det bliver ved med at prøve at tvinge mig til at gemme med en Facebook-konto, og jeg bruger ikke Facebook. Åh, godt.
Hotel Frenzy: Home Design Приключения oyf
Det er umuligt at komme igennem niveauet uden en raketgenstand, når du når 7. himlens hotelværelse. Selvom du opgraderer til et maksimum, vil du finde det svært at klare de sidste par niveauer uden booster-elementet. Du skal enten købe kontanter eller spille annoncer konstant for at få noget eller spille tidligere niveau mange gange for at få genstandene. Det er lidt frustrerende.
Godt spil, indtil du skal downloade den nye bit, så vil dette ikke downloade, så kun 2 hoteller at spille.
3 stjerner for kommentarerne og spillet også
Jeg hæver vurderingen, HVIS spillet holder op med at fryse med få sekunders mellemrum. Jeg nyder dette spil, men det er meget frustrerende at få det til at fryse, når som helst jeg ser en annonce eller nogle gange i MEGET ENDDEN AF ET NIVEAU, når jeg har boosts i en begrænset periode.
Dette spil halter meget
Skal vænne sig til farten, men det er sjovt 😉
Jeg elsker dig og savner dig så meget ked af, at du er så ked af dig
fantastisk spil! men vil give 5 stjerner hvis annoncerne virker perfekt ❤️
Meget sjovt, men vær forberedt på at begynde at bruge penge mindre end 24 timer inde i spillet, ellers vil du "ikke" være i stand til at gå længere i spillet. Og jeg spillede kun i alt 4 timer, da dette skete.
Spillet ser ud til at være interessant, men det går altid i stå og stopper. Det er frustrerende😞😩😩😩😫. Pls forbedre på det. Tnx. Og det tager meget meget lang tid selv at starte.
Jeg forstår, at udviklere skal tjene penge, men dette spil, selvom det er sjovt, kræver, at du bruger en masse på at købe ædelstene for at kunne fortsætte. Jeg vil hellere betale et engangsgebyr. Var nødt til at slette. Spil, hvis du vil bruge meget!
Jeg kan godt lide spillet, det eneste problem er, at jeg ville ønske, at de ville få det tredje hotel låst op. Træt af at vente!!
Jeg nyder spillet. Diamanter er svære at tjene, det er ikke besværet værd, og jeg vil heller ikke bruge $ på falske pakketilbud. Jeg har spillet længe nok og knap vundet ædelstene til at opgradere? Hvis det er et gratis spil, og vi er tvunget til at se annoncer, burde diamanterne være lidt nemmere at tjene. Casual Joy Games kopierer og indsætter det samme svar for andre anmeldelser, hvorfor ikke rette klagerne...🤷
Det er sjovt og en tidsdræber.... indtil videre😊
Spillet er faktisk meget interessant. Men så mange annoncer i spillet og kun 1 medarbejder til at håndtere 15 kunder. Du skal spille flere gange for at vinde et niveau
Spillet er okay
👍👏😀
Dette spil er sjovt, men nogle gange er nogle niveauer svære, jeg prøver at slå det mange gange, men jeg slutter med at spille i et par uger, den eneste gang, jeg ser annoncer, er, når du vil have diamantpoint osv.
Jeg nyder at spille spillet, indtil jeg holdt fast på niveau 80 i en måned‼️ spillet beder mig om at dekorere og logge mig på niveau 80‼️hvordan kan jeg dekorere, hvis der ikke er nogen valgmuligheder for dekoration⁉️.
Der er mange annoncer, der ikke engang indlæses, tager så lang tid.
Udfordrende, mens du går videre, men sjovt, og det opmuntrer mig. Du skal være opmærksom i dette spil. 🙂
Den nye opdatering ser ud til at være en fejl. Spillet starter ikke, og det bliver ved med at nedbryde min tablet. Jeg elsker dette spil, men jeg bliver nødt til at slette det.
Hotel Frenzy: Home Design Phiêu lưu iqij
Hotel Frenzy: Home Design Авантуристичке lwc
Hotel Frenzy: Home Design Aventure alj
Jeg tror aldrig, jeg har spillet et spil, der gør det umuligt selv at fuldføre niveauer uden boostere, som du skal betale for, når du løber tør. Eller ved at købe genstande i spil med diamanter, som er næsten umulige at få. I slutningen af niveauerne har du også mulighed for at se en annonce for at fordoble dine penge eller ej. Hvis du vælger nej, skal du stadig se en annonce. Så du bør altid vælge dobbelte penge, så du i det mindste får noget ud af det. Det er sjovt, men disse problemer gør det uspilleligt. Afinstaller
Hvorfor er der 6 forskellige kopier af dette PRÆCISE spil (forskelligt navn/udviklere) i Play Store? Kan ingen kode eller oprette et originalt spil længere? ALT er det samme, mad, gæster, mål og, opgraderinger. 8-10 TIMER til en opgradering👎💳Temmelig trist, mindst 6 forskellige udviklere malker $ fra spillere for et spil, de ikke har skabt, har bare sat deres navn på det. Nogen bedes lave et rigtigt spil, et originalt med realistiske mål og indtjening, der ikke berøver dig blind bare for at spille et par timer om dagen. Dit svar🥱
Voletarium: Sky Explorers Seiklusmängud mcyn
Det er ikke et dårligt spil, men historien er ret stødende. Udviklerne er tydeligvis fra et mandsdomineret samfund, og undertrykkelsen af den kvindelige karakter er ekstremt slidende for mig.
Efter at have ventet på, at det 3. hotel åbnede. Endelig .. men det ser ud til at være et problem .. efter rengøring af restoen kan jeg ikke dekorere igen . 😥😥😥😥
Vi burde have mulighed for at købe powerups ved at bruge de mønter, vi tjener... Uden power ups bliver spillet højere niveauer kedelige, da vi ikke kan fuldføre dem uden power ups.
Dette spil var sjovt i omkring en måned. Jo længere du kommer, jo mere er det umuligt at bestå et niveau uden at købe boosts, eller gå tilbage til tidligere hoteller og spille niveauer om n igen, indtil du tjener noget.. det bliver ret kedeligt efter et stykke tid vil jeg ikke længere spille.
Hej dette spil er godt, der er anmelder kaldet kit jimin og han eller hun er en hær(bts fan) Jeg vil bare sige, at jeg også er en hær og min elskede Jimin også😘
Masser af reklamer som efter hvert spil er for mange. Sjovt spil ellers.
Hotel Frenzy: Home Design アドベンチャー uio
Jeg gav to stjerner, fordi jeg er på det tredje hotel, og skærmen bliver sort, når jeg prøver at dekorere lobbyen. Det er meget frustrerende... hjælp venligst.
Sødt spil jeg arbejder i receptionen på et hotel underholdende når der er nedetid lol. Men grafikken trænger til et løft
Mange lange annoncer, så kedelige
Jeg giver fire stjerner, fordi spillet tager længere tid at indlæse, men spillet er meget flot 😊