Post by cturconfojudle on Mar 5, 2022 3:20:37 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ 60 Parsecs! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ 60 Parsecs! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka resurs ▞▞▞
▞▞▞ 60 Parsecs! 2022 version ▞▞▞
Jag älskar det här spelet så mycket, jag har fastnat för karaktärerna och jag älskar det. Fantastisk överlevnadstaktik, fantastiska karaktärer, fantastiskt spel. Det finns några saker jag skulle ändra, som matgrejen, men annars är det fantastiskt!
Är ett bra spel
Riktigt roligt spel, köpte det både på PC och mobil. Rekommenderas varmt för det riktigt fina reprisvärdet.
Bra om du älskar att läsa, fånig humor och problemlösning
60 Parsecs! Dobrodružné dndb
Dåligt spel Svårt att förstå
Fantastiskt Jag älskar 60 sekunder på PS4 och det här på telefonen förutom att det klämmer på mig på dag 154 nu
Redigera. Jag har problem med att spelet kraschar precis innan jag startar den tidsinställda scramblen. Att starta om app\surfplattan fungerar inte.Älskar den här rymliga bilden med 60 sekunders spel. Kul, svårt och massor av reprisvärde.
Meh
Det är inte bättre än 60 sekunder men det är bra
Det är ganska kul, förutom de där delarna där du helt plötsligt dör av ett fel drag, det är lite dumt
Imo bättre än första versionen.
Älskar spelet - men ibland kraschar spelet efter att ha fått ett bra slut (spelet avslutas, men spelar inte mellansekvenserna som kommer efteråt). Det är ganska nedslående, speciellt eftersom moralmekanikern ändrar hur vissa karaktärer hamnar.
Obehagliga onödiga homosexuella ögonblick dödar verkligen stämningen och är en riktig turn off.
Det tillåter inga återbetalningar
Det är ett bra spel egentligen, det enda det behöver nu är nytt innehåll 60 sekunder och det här spelet har reprisvärde bara tills du får alla avslut och prestationer. Det är därför inte många människor kommer tillbaka till 60 sekunder som jag (min vän gör det) Jag förstår att det tar tid och jag kommer att vänta och spela eftersom jag inte har fått alla avslut eller prestationer, jag ger fortfarande 5 stjärnor eftersom det inte är något fel med det här spelet, bara att säga och om du vill ha råd om detta spel är värt pengar väl titta under min recension
Mycket bra
Airplane Chefs - Cooking Game อาร์เคด sei
Det låter mig inte komma förbi spärren för att se infoskärmen
roligt spel, och alla olika slut gör det bättre att spela om.
Super kul.
reprisvärdet gör det 100% värt priset. 👌🏻
Värt det. Coolt spel
Dumt, dumt spel. Att låtsas vara Oregon Trail i det ack så roliga kalla krigets kosmos, men är faktiskt bara en lång serie av tärningskast medan RNJesus fiser på ditt ansikte och — åh, ja, briljant beröring — russofobi genomsyrar hela tiden. Detta "spel" borde inte ens tillåtas i play store.
60 Parsecs! Pustolovske igre pfd
Kul älskar det
Det som finns här är riktigt roligt, vilket gör det tråkigt att det bara finns tillräckligt med innehåll för en genomspelning eller två. (För sammanhanget, jag slår matchen två gånger på en eftermiddag.) Jag är bra med korta spel, men det finns så lite här att jag bara kan ge det 4 stjärnor.
Det här spelet lyckas STORT med sin föregångare 60 Seconds. Spelet har mycket mer att göra och lyckas låta varje karaktär lysa på sitt eget sätt. Ingen löpning är den andra lik och det finns mycket att utforska i spelet. Valen du kan göra är inte alltid tydliga eftersom spelet helt enkelt visar bilder på olika färdigheter att tillämpa på situationen men övertid lär du dig att sluta dig till vad de betyder. Det kan finnas vissa problem med de som använder äldre telefoner men de med nyare bör inte ha några problem att spela.
Jag betalade för den här appen och den fungerar inte!! Ibland laddar den inte ens och den släpar som en galning. Ladda inte ner det, du kommer att slösa bort dina pengar. Jag önskar att jag kunde återbetala
spelet är roligt och det är förvånande att det här spelet inte har krånglat för mig och kontrollerna är ganska lätta att
Mellan mobilen och switchen har jag cirka 300 timmar kvar. Älskar spelet. Det blir aldrig gammalt
60 Parsecs! Avventura oxgo
Bra spel! Jag är helt beroende! Men det finns ett problem, jag kan inte köra det i min telefon, det kraschar alltid efter att ha klickat på voyager-alternativet. Jag kan bara spela på min Chromebook.
Jag kan bara spela i rymdövningsläge Jag använder min telefon och den visar inte att jag kan ändra för att börja spela spelet. Det tar bara aldrig slut. Hur kan jag fixa detta?
Bra
Fantastiskt spel, tar resurshantering och överlevnadssimulering till en helt ny nivå. Karaktärerna reagerar på hur du behandlar dem, synligt. Kontrollerna är fantastiska, mycket bättre än de första, och de lägger till en helt ny utforskningsaspekt till det som det tidigare spelet aldrig hade tidigare, eller åtminstone den här gången känns det som att du kan utforska, där tidigare utforskning kändes som en illusion, som du hade inget val. Definitivt 5/5 och jag hoppas att utvecklarna fortsätter att arbeta med den här typen av spel i framtiden.
Det var bra men rymdfärjan var för stor
Jag visste inte ens hur jag skulle spela i bokstäverna är så små🤬
Älskar det här spelet <3
Bästa spelet någonsin Jag fick det här spelet från 60 sekunder, det är det bästa och jag förstår säkert att den som inte gillar det, jag förstår också, istället för att vi gör en tutorial, bör du låta folket ha det läge de vill göra
Grymt spel. Jag tycker inte att PC-versionen förmodligen är värd priset men till mobilpriset är den definitivt värd det och en bra tidsdödare. Jag har inte hittat några fel än, men spelet behöver en tydligare startmeny första gången du öppnar det. Väldigt oklart hur man ska börja till en början.
Fantastiskt spel egentligen är det bara behöver mer grejer för tillfället, men om du funderar på att köpa det gå vidare! Det är värt det och det tar cirka 10 timmar eller mer för att 100 % slutföra spelet så ha kul!
60 Parsecs! Авантуристичке qxg
60 Parsecs! Aventura jphg